Search This Blog

Berbuka puasa di UiTM Puncak Alam


Assalamualaikum W.B.T

Hai kawan-kawan laman sesarang. Apa khabar semua? Harap semuanya sihat-sihat belaka ye? Maklumlah, dah bulan puasa ni macam-macam dugaan menimpa ye tak? Hehe.. haaa.. hari ini kamek mau cerita sama kamu semua mengenai buka puasa di kampus UiTM Puncak Alam yang tercinta ini. Untuk pengetahuan semua lah kan, aku ni skung tengah amik intersesi kat UiTM Puncak Ala mini sebab nak ringankan sedikit beban semester hadapan. Walau... “ Walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat, bila kau rindu pejamkan matamu,dan rasakan a a a aku..” eh, ternyanyi plak.. haha.. maklumlah, retis.. buahahahaha.. by the way, back to our story morry nie, kali ini aku buka puasa bersama dengan rakan-rakan ku dan juga orang yang tersayang. (hehehe.. senyum kambing* ) walaupun aku berbuka dengan mereka hanya di tempat biasa tapi bila mereka selalu denganku, i feel that im not alone in this world. Really love it. Dengan makan banyaknya dan sebagainya.. hahaha.. Oklah, blog kali ini just banyak gambar.. so, enjoy lah while u can.. hehehe..

Tengah menunggu waktu berbuka.. Haish.. Lapar dh nie.. nasi dah memanggil-manggil.. 

Hehe.. Ini dua org manusia yang dlm kelaparan giler.. hahaha..

Adib, "Aizad, ko sbr je la.. aku tw nasi ko tuh ada ulat.. ko buka je air aku yg dpn mata ko tuh.."

Buka puasa bersama yang tersayang dan yang di sayangi.. Adibputra (BFF), Arifah (GF) dan Izati (Adik)

No comments:

Post a Comment